Sexuella övergrepp - Fri från skuld

Forum och mötesplats för alla som varit utsatta för sexuella övergrepp och trauman som barn och senare i livet. En plats för alla, oberoende stadie i läkningsprocessen. En plats att våga närma sig det svåra och dela erfarenheter.

Du är inte inloggad. Vänligen logga in eller registrera dig

Sexuella övergrepp - Fri från skuld » Forumet Fri Från Skuld - Öppna rummen » Information om forumet » Nystart?

Nystart?

Gå ner  Meddelande [Sida 1 av 1]

1Hjärta Nystart? i tis 22 nov - 21:04

Admin

Administratör
Administratör
Jag har arbetat otroligt mycket med detta forum och sörjer att jag inte haft den ork och tålamod som det krävs för att hålla det vid liv. 

Jag tar gärna emot hjälp men i nuläget är jag ensam både som admin och moderator på forumet.

Jag har arbetat hårt med att piffa upp forumet och få det att fungera rent praktiskt (det var min egentliga uppgift) och försökte länge även hålla en aktiv skara av medlemmar, men efter att jag blev mer och mer ensam som Admin/moderator har orken trytit. 

Jag är bra på det praktiska och kan hur detta forum fungerar om någon vill lära sig, jag är också villig att sköta det rent praktiska hushållandet av detta forum. Jag har i kommit långt i min läkning och har idag inte samma behov av att prata om mina erfarenheter på forumet. Jag kommer fortsätta ha sidan igång men det är svårt när jag är ensam. Vill någon använda denna forumbas går det att kontakta mig på frifranskuld@Gmail.com.

Ta hand om er,

Admin

Tillägg: Vi har åter igen en moderator.  yesyes Det behövs såklart flera, men läget är som det är.

http://www.frifranskuld.sforum.biz

Till överst på sidan  Meddelande [Sida 1 av 1]

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet